Post by tosifendiani on Feb 22, 2022 23:08:18 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Homescapes ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Homescapes IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ öka mynt hacka ▞▞▞
▞▞▞ Homescapes 2022 version ▞▞▞
Rolig app
Homescapes Nezahtjevne igre ekld
Utvecklarna av detta spel är giriga! Även efter att ha spenderat en hel del pengar för att få sina säsongsdekorationer tar vissa av nivåerna timmar att ta sig igenom vilket gör att du missar att få allt tillgängligt. Jag förstår att spelet är till för att tjäna pengar, men det skulle kosta nära 80 £ att gå igenom snabbare och få ett komplett set, vilket bara är girigt! Behövde vara så här svårt förut - mycket nedslående!
sådär
Måste alltid uppdatera den till senaste versionen för att köra appen. Även om jag installerar om det, som playrix sa. Jag har inget annat val än att uppdatera appen för att fortsätta spela, och här har jag inget utrymme kvar på telefonen så jag kan inte uppdatera. Därmed. Kan inte spela.. Spelet är jävligt 1,6gb?!
Roligt o underhållande
Spelet är bra.
Jag älskar det här spelet, som vuxen tycker jag att jag spelar det hela tiden. Allt om det från spelen till att renovera husets. Utmanar mig själv att utföra uppgifter för att dekorera trädgården. Det är bara ett fantastiskt spel...
Jag startar upp spelet och startar upp. Jag har gjort det här de senaste 5 dagarna, ända sedan jag uppdaterade.. Inte säker på vad som händer men jag älskar det här spelet..förhoppningsvis kommer det snart att fixas...
Bra att det är en del av mitt vardagliga liv
Best Games Apps in Sweden of IOS App Store - Mobile Action
Bra och roligt spel
Väldigt svårt att komma vidare i visa bannor. Man måste vänta väldigt länge för livet, och mycket reklam annars är det bra och värt att testa
Fortfarande roligt att spela
Egentligen är spelet intressant såväl som mind wizard. Men på någon nivå är målet stort men livet är kort. 🤩🤩🤩
Det var roligt tills nyligen, när jag klickar på någon ikon för att kontrollera mina framsteg antingen i säsongsbetonat evenemang eller turnering, kraschar spelet och slocknar.
De e roligt😂♥️
Strular hela tiden
Inte kul längre. Nivåerna har blivit för svåra och det finns inte tillräckligt med rörelser för att slutföra dem utan att använda boosters eller spendera pengar. Jag köpte den gyllene biljetten för första gången någonsin och jag kommer inte att göra det igen. Jag har knappt klarat några nivåer. Spel ska vara roliga och inte irriterande.
Bra spel
Jo jag gillar det här spelet och om du vet belöningen i slutet av en turnering, jag kan inte få den varje gång jag försöker få mitt pris, loggar det mig av spelet så jag kan inte spela det
Fastnat på nivå 24 i 3 dagar. Onlinetutorials visar 40 drag men jag har bara 10, förutom att vara fast är det roligt och avkopplande.
Det är ett OK spel, men jag gillar pusslen som annonserna visade, inte vad som faktiskt händer i spelet.
Det var ett fantastiskt spel, vi spelade det dagligen flera gånger och jag känner att jag nästan är klar med det eftersom mitt hus nästan är färdigt men jag har inte kunnat gå vidare och spela eftersom det vill att jag ska samla den magiska bollen men jag kan' t för varje gång det stänger mig utanför spelet och gör att det fryser. Det är väldigt frustrerande eftersom jag har klarat det hittills.
Det är bra spel.
Superhårda nivåer är ibland på något sätt LÄTT, men när en nivå som INTE är svår eller supersvår så skulle det se ut som om den var gjord av djävulen
Homescapes Jocuri obișnuite zpsq
Ladda ner gratis Android-appar från Diverse kategori. Se skärmbilder, läs de senaste ... Homescapes för Android · Homescapes · Mahjong för Android.
Spelet fryser och kraschar i början, även med en omstart av telefonen. Senaste uppdateringen var den 04/12/21.
Homescapes Casual the
Sämst som fan
Bra när det fungerar rätt men du måste betala lite då och då för att vinna regelbundet. Hela loppet för att komma till en viss nivå är irriterande. Deltagande bör vara frivilligt
Försökte installera HayDay på dotterns mobil idag, för att se om det gick att flytta över spelet från min iPhone till hennes Android,
❤️
Descarga Jag Har Aldrig – Rasmus Gozzi Edition para Android en Aptoide! Sin costes extra. Valoración de los usuarios para Jag Har Aldrig – Rasmus Gozzi
För flera år sedan gjorde jag mitt första försök med detta spel. Det var inte bra eftersom allt jag ville göra var att dekorera huset och för att göra det var jag tvungen att göra huvuduppgiften med ett "candy crush"-matchningsspel. Eftersom jag inte hade haft det så gav jag upp spelet. Sedan dess hade utvecklarna lagt till dessa "minispel" som de annonserar mest om. (Vilket ger intrycket att det kommer att vara större delen av spelet. Spoilers: DET ÄR INTE). Om du gillar "candy crush"-känslan kommer du att gilla det här spelet. Inredning och minispel är bonusar.
Varför spelar inte mitt spel/fungerar det visar alltid väntar på nedladdning, ingen internetanslutning, varför???. Vänligen fixa det
Så fort du fastnar kommer du att vara där i flera dagar. Det är värre än godiscrush. Så jag håller på att installera det nu.
Att säga att jag avskyr det här spelet skulle vara en underdrift. Det här spelet handlar inte om roligt, det är så uppenbart riggat för att få dig att betala för att slutföra nivåer genom att köpa mynt och boosters. Det är ingen färdighet involverad, du väntar i princip på att de ska låta dig slutföra en nivå. Rädda dig själv och ladda inte ner det! Jag önskar att jag kunde ge negativa stjärnor.
夢幻家園 (Homescapes) 休閒 miky
Kräver uppdatering som inte går att göra.
Cat Simulator Hành động osld