Post by tosifendiani on Feb 22, 2022 22:53:19 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cheerleader Champion Dance Off ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cheerleader Champion Dance Off IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code generator geld ▞▞▞
▞▞▞ Cheerleader Champion Dance Off 2022 version ▞▞▞
Ik vind dit spel leuk, maar de knoppen werken niet, laat de knoppen werken😤😤😤😤😤😤😤dank je
Ik vind de game erg leuk, maar ik heb alles gekocht, dus er zijn geen advertenties en ik heb alle opties, maar zelfs zonder alles is het best leuk
deze game was goed, maar ik wil echt de dokter en je kunt geen van de speciale dansbewegingen kopen, dus deze game is niet zo goed als OUTFIT7
Het is zo cool, maar het is gewoon zo dat als je de app wilt installeren, het meestal tijd kost. Ik weet het niet, misschien is het het netwerk of het internet, maar de game is cool en leuk
Een leuk spel, maar er zit een virus in, dus je krijgt 1 ster, repareer het nu nu
VEEL TOEVOEGEN....😬😏 En alle dingen zijn vergrendeld...😏 Druk niet op de x-knop😡 De afbeeldingen zijn nep😪🤒👆 Ik ben iemand die ontgrendeld is.. Maar slecht..😏 Mijn roepies zijn over... En geen goed nieuws...😬😪😥 Animatie is slecht 😬 Los alle problemen op🙏 Download de game niet vrienden..🤐 SLECHTE GAME🤪😥😬😏
Is wel leuk maar wel jammer dat je geld moet betalen
Sweet Fruit Candy Puzzle osjs
Cheerleader Champion Dance Off شبیهسازی dvok
Ik hou ervan!!! En alsjeblieft, het moet worden gerepareerd, het is ook niet zo dat je je vergrendelt om het te ontgrendelen om een advertentie te bekijken en de slotitems te kopen
Ik hou ervan omdat het kleurrijk is en omdat er cheerleaders zijn
Woow ik ben een cheerleader maar nii prof
Jammer dat je niet een ander poppetje kan doen
Ik zal het 3 beoordelen omdat het geld wil om een ander niveau te ontgrendelen, zoals doc en spar. Ik ben het ermee eens
Het is te gek👍👍👍💋💋💋😉😘😘😉😂
ik HAAT dit spel bijna alles is met echte dollars en de tweede keer dat je in het spel komt, vertelt het je: het Cherleader-team is gestopt
Ik doe het zo goed in dit spel, maar toch krijg ik vreselijke cijfers. Kun je proberen dit op te lossen?
Deze game is goed, maar de meeste dingen zijn vergrendeld zoals spa, dokter.
Het is te saai spel alles is gekeken alleen sommige levels zijn niet gekeken
stom. 😈😈😈😈😈
Wel leuk Het heeft voordelen en toch voordelen?
Avondmaal leuk spel
Echt leuk spel
Compétition de pom-pom girls Simulation qekg
Dit is een kei leuk spel maar jammer dat sommige dingen moet netalen
Super leuk alleen jammer dat het niet in het nederlands is
gewoon
Te veel advertenties zo frustrerend omdat ik het spel moet verlaten omdat ik de advertentie helemaal niet kon overslaan
Dit spel is interessant, maar ik vond het niet leuk omdat sommige bewegingen en sommige kleren niet open zijn. We moeten echt geld betalen als dit spel eigen geld heeft zoals andere spellen in andere spellen, we moeten gewoon spelen en we hebben geld, maar dit spel is bruhhhh
Ik vind het spel erg leuk Ik vind het een beetje vervelend dat je het pakket moet kopen om alles al met al te krijgen het is een goed spel
Tof
Cheerleader Champion Dance Off Szimulációs játékok url
I love IT het is superleuk ik hou er van😍😍😍😍♥️♥️♥️
Cheerleader Champion Dance Off سیمولیشن loz
Ik vind het een leuk spel omdat bij deze spel het rotzooi maar dit geef ik een gaatwel
Het is zo leuk om het te spelen. En ik heb zo'n probleem dat het soms achterloopt en er veel advertenties zijn. Probeer alsjeblieft je best om het lag-probleem op te lossen, omdat het enige tijd achterblijft en me boos maakt en het is mijn papa-telefoon, dus dat is de reden en als het mijn telefoon zou zijn, zou het geen probleem zijn. en kun je de advertenties uitgegeven.maar het is zooo goed.
Ik heb het beoordeeld met 2 omdat het een leuk spel is en ik een competitieve cheerleader wil zijn, maar wat ik denk dat ZO verkeerd van hen is, is je naar een advertentie te laten kijken om terug te komen en te beseffen dat je item is vergrendeld, ook zijn er te veel advertenties en je moet voor de meeste dingen betalen, hoe meer je speelt, hoe meer dingen het vergrendelt btw als iets is vergrendeld, moet je ervoor betalen en als je het echt geld moet betalen.
Het is leuk om je te verkleden en te concurreren met andere teams en zo, maar als ik naar het klassement kijk, heet iedereen Lightning Lofts. Telkens als ik erop tik, veranderen de namen in Sparkle Sisters en als ik op x druk, blijft het tabblad op mijn scherm staan en kan ik niet aftikken. Los deze storing op.
Het was zo geweldig. Maar jullie moeten werken aan het verschijnen van d-advertenties. Je moet ook werken aan het aspect van iemand die dingen in een ander koopt om dingen te ontgrendelen, dit aspect stoorde me echt enorm
Ik vind het spel leuk, maar de meeste danspassen zijn vergrendeld
Ik vind het leuk, maar,☺️👍👍 de meisjes dansen is ook erg leuk, maar daar verkleed je, make-up komt niet in dit spel, alleen zorgt dit ervoor dat het niet keer op keer zal gebeuren OKAY 😊
Het is een fatsoenlijke game, maar verwacht niet dat het lang vermakelijk zal zijn, maar als je op zoek bent naar iets voor een korte tijd entertainment, dan zal dit werken
Leuk spel, maar ik kan geen volledig pakket kopen omdat ik een kind ben in een kinderspel, ze zouden geen meisje moeten kopen systeem heb ik gelijk ja of nee zeg het alsjeblieft en zo goed als we hebben zelfs niet veel danspas
Dit is een heel leuk 👍-spel. Mijn dochter vindt dit zo'n fantastisch spel. Ik heb geen spa en andere dingen zijn vergrendeld. Maar het was leuk.
Het is zo realistisch en je moet je personage echt aankleden, je eigen dans verzinnen en het is echt heel leuk, dus ik wil het een vijfsterren geven, altijd is het naar mijn mening natuurlijk het beste spel.
Zo cool probeer nu😘😙
Wel een leuk spel maar niet super
Leuke mooie vogel een aantal hele mooie dingen zijn op slot maar de eerste keer dat het de advertentie ziet en dat opent en opnieuw is het liefde na de volgende game beginnen we
Ik hou van dit spel, maar daarom geef ik het vier sterren omdat er een probleem is als je wint en ik dacht dat ik de eerste zou zijn omdat ik de tweede ben en dan win ik ga terug naar de 20, repareer het alsjeblieft, maar ik hou van dit spel, ik ben een meisje, maar mijn profielfoto is een jongen, maar ik ben een meisje
De advertenties zijn erg vervelend, maar verder is het geweldig! Ik vind het ook leuk dat er een spa is, maar ik heb hem nooit ontgrendeld of andere dingen die zijn vergrendeld. Maak dingen gemakkelijker te ontgrendelen. Bedankt voor het lezen van mijn recensie
Mond-tot-mondreclame 👄 en een goede manier voor e en om op de best mogelijke manier contact met me op te nemen, aangezien ze allebei een goede vriend zijn die Amerikaan is en ik heb veel andere vrienden gezien die een goede vriend hebben die enthousiast is om bij het bedrijf te komen, maar ik heb geen idee wat er aan de hand is en ik heb geen idee hoe ik het moet laten gebeuren, maar we moeten wachten op onze volgende ronde om de autoverzekering terug te krijgen 🔙 en nu is de auto gekapt en heb ik heb gewacht om terug te komen 🔙 voor mijn vlucht naar de VS 🇺🇸 en ik he
Deze game was zo mooi leuk maar lach zo leuk deze game was geweldig meer denk aan deze game in deze game zal leren hoe meer en meer oefenen ik hou heel veel van deze game heel erg bedankt voor het maken van deze game door een persoon usmein bahut dimag lagaya hoga is game ko banane mein and yah game bahut acchi hai learning hai aur bahut sahi features uske andar jisse hamen bahut kuchh sikhane Ko milta hai aur zal meer en meer ding is mein game banai hai en dit spel heeft meer kwaliteit
Zeer goede kwaliteit, ze hebben het probleem met het spel opgelost, maar ze konden alles wat je nodig hebt gratis hebben. Ik probeerde voor alles in het spel te betalen, maar voer mijn kaartnummer in en er stond dat mijn account is geblokkeerd voor de app
Uhm... dit is best cool. Persoonlijk zou ik audities anders doen, daarom kreeg het geen 5.
dus ik haat het, het is echt verschrikkelijk, geen leugens. En er zijn te veel advertenties waarvan ik denk dat ik een fout heb gemaakt, er zelfs interesse in hebben of het installeren !!!! Ik gaf het een 1 ster MAAK NIET DEZELFDE FOUT DIE IK HEB GEDAAN!!!!!!!