Post by tosifendiani on Feb 22, 2022 22:44:15 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Block Strike ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Block Strike IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod lisää pisteitä ▞▞▞
▞▞▞ Block Strike 2022 version ▞▞▞
Hyvä peli mutta ei saa olla heti Pro kuun tuli pelin
Ennen oli hyvä, kuten 2 vuotta sitten, idk herkkyys on outo asf nyt enkä voi edes kääntyä ilman, että se jumittuu tai kääntyy kokonaan. Ihan kuin kiihtyvyys olisi päällä, mutta se ei ollut päällä
En pääse pelaamaan
😠😠😠😠😠😠😠
Olen saanut tämän pelin kestämään jo pitkään. Mutta palasin takaisin ja yritin avata pelin ja se vain kaatuu. Aina kun yritän avata sen, se sanoo "estolakko on lakannut toimimasta". Jos joku tietää kuinka korjata tämä ongelma, selitä se minulle. Halusin todella pelata peliä pitkän tauon jälkeen. Tässä on muokkaus: Se sanoo myös Google Play -päivityksessä, jonka olen päivittänyt 2 kertaa, mutta se ei toiminut. Luulen, että se on ongelma.
Korjaa sisäänkirjautumisnopeus, sillä se on niin hidas, että se kestää vähintään 5 minuuttia
Super Mario Run Toiminta yqly
Jos voin antaa tälle pelille yhden tähden, niin miksi bc heti kun napsautan englantia, se napsauttaa minua takaisin vihaan tätä peliä
erittäin hyvä peli
Tässä pelissä on loistava peli, mutta siinä on niin paljon mainoksia, joita en voi edes pelata, ja jotkut aseet ovat aivan liian tehokkaita.
Block Strike Екшън hlzv
tulee joku error paska
J 385 (55 Idi
Sen lahdessa voittaa 👎👎
Vittu mitä paskaa
En voi edes pelata 5 sekuntia joka kerta kun liityn/luin palvelimen, se joko katkaisee yhteyden tai näyttää mustan näytön
Paras ikinä
Peli kaatui aina kun aloitan sen. Ensimmäistä kertaa pääsin päävalikkoon, pyysin kirjautumaan sisään ja tein, sitten se sanoi "vanha versio, ole hyvä ja päivitä", mutta latasin sen juuri, vei minut Play-kauppaan enkä antanut minun päivittää. joten yritin avata uudelleen, sitten se alkoi kaatua uudestaan ja uudestaan. Yritin ladata uudelleen
Hauskaa mutta hidasta
Huonoimmat kehittäjät koskaan. Pelasin tätä peliä 3 vuotta ja olen nähnyt sen huonontuvan. Jokainen päivitys on rikki tai heikentänyt peliä. Jotkut muuttavat pelin ydinmekaniikkaa, tekevät pelistä rikki/pelaamattoman tai lisäävät/poistavat jotain tärkeää kertomatta siitä meille. He eivät koskaan kuuntele yhteisöään, ja he välittävät vain rahasta. Olen kuitenkin iloinen, että olen pelannut BS:ää ja tulen aina vaalimaan tehtyjä muistoja ja pitämään tätä peliä sydämessäni. Kiitos kyydistä. Kirjautuminen, 2016-19
Ilmoitan, että valitettavasti estolakko on pysäyttänyt puhelimeni Samsung galaxy on 7, ole hyvä ja työskentele sen parissa, älä lataa tätä sovellusta
Olen hieman pettynyt, että kauppajuttu poistettiin pelistä. josta voit ostaa tarroja ja nahkoja kultakolikoilla. se on luultavasti yksi hyödyllisimmistä tässä pelissä nähdyistä ominaisuuksista, en usko, että ominaisuus lisätään takaisin pian. se on vain ongelma, joka minulla on tässä pelissä
Tämä peli mielestäni todella vihaa minua, ihmiset potkivat minut ulos katkaisijasta, kun liityn palvelimelle, en voi tehdä sitä, koska se sanoo sinun aikakatkaisusi tai jotain vastaavaa, joten pidän pelistäsi, mutta onko olemassa tapa korjata tämä, kiitos😞
TÄMÄ peli ei toimi ilman syytä, plz tarkista virhe. JA menetin IHON
Koko ajan heittää vaikka mulla on täydet palkit
Mut ku vaikka on tarpeeks rahaa ei anna ostaa😐
(tämä arvostelu on peräisin 29.12.19) Tämä peli on erittäin kilpailukykyinen, jatka samaan malliin:) edit: palasin vuoden tai kahden jälkeen, mekaniikka on kunnossa. mutta miksi muuttaa ADS-herkkyyttä AWP:ssä ja muissa SR:issä? se tuhoaa hauskuuden ja aikakauden, joka sillä oli vuonna 2019, jolloin mukana oli useita SR-verkkoja ja vain AWP-aulat. sitä lukuun ottamatta, miksi pingini on kiihtynyt valtavasti? Minulla on harvoin verkkoongelmia muissa peleissä, ja jos muistan oikein, minulla oli alle 90 ms be4.
Tosi hyvä ja jos ette tajuu niin siinä ensimmäisessä tikkaissa pitää kattoo ylös vitun tyhmät
Pidän tästä pelistä melko paljon, mutta jotkut bugit ärsyttävät minua, kuten joystick reset bug ja tämän pelin pitäisi poistaa ulkoasuosio, koska jotkut pelaajat tässä pelissä ovat vasenkätisiä ja tarvitsevat vasemmanpuoleista ohjausta.
Pidän tästä sovelluksesta, mutta siinä ei ole paluupainiketta, jolla voisi palata takaisin. Se on erittäin ärsyttävää, että niitä ei ole, koska minun on suljettava sovellus ja palattava siihen im androidissa. Pls korjaa ongelma ja muut pelisi ovat hyviä.
Tää peli on paskin peli koskaan
Syitä
On olemassa virhe, joka näyttää tapahtuvan vain minulle, mutta herkkyys muuttuu jotenkin automaattisesti tai jotain, koska kun pyyhkäisen katsoakseni peliä, herkkyys nopeutuu ja tämä tekee siitä pelaamattoman.
Paras
Jokainen alue hajoaa jatkuvasti, vaikka internettini on vahva, peli luulee silti, että minulla on 300+ ping, joskus katkean, vaikka olen yhteydessä nykyisen paikkani alueelle... Joten joo, tämä peli on tällä hetkellä kuolemassa ja En usko, että kehittäjät välittävät niin...
Pay to win -järjestelmä on vaikea tässä pelissä, ei voi edes käyttää mitään muuta kuin UMP:tä mihinkään muuhun kuin pommiin. Kuolema on hyvin turhauttavaa, mutta vihollisen tappaminen ei niinkään tyydyttävää. Ohjaus on mukavaa, vaikka räätälöinti on edelleen buginen ja kyykkyominaisuuden puute on edelleen anteeksi annettava. Kaiken kaikkiaan ei todellakaan huono peli, jos käytät muutaman taalan, mutta en minä, olen aina ilmainen pelaaja MIKKI peleissä
Tämä peli on niin siisti, rakastan tätä peliä!
Peli on erittäin hyvä, koukuttava, mutta tuntuu siltä, että jotain puuttuu. Animaatiot ovat erittäin mukavia, mutta voitteko lisätä peliin uusia aseita, kuten; kranaatteja tai raketinheittimiä, ja joskus sitä on vaikea tähtää, joten voitko lisätä aseisiin tähtäysmekaanikon, SE ON ERITTÄIN HYÖDYLLINEN:)). Muuten kuin ERITTÄIN mukava peli, suosittelen teitä kaikkia lataamaan tämän mestariteoksen.
Tämä peli on väärennetty korjaa peli u tyhmä laiska tyhmä luojat ja kehittäjät joka kerta kun pelaan, lopetan tämän pelin, koska se on kuin kakka u vain päivittänyt luettelon ja pelin julisteen ovat te tyhmiä u kaverit ovat Dumbo's Olen saanut tarpeekseni Tästä toivon, että tämä peli korjattaisiin, joten pelaan reilusti ja rauhanomaisesti korjaan sen NYT
Minulla on ollut tämä peli niin kauan ja pidin päivityksestä! Mutta tätä uutta päivitystä vihaan ja en samaan aikaan. Jostain syystä aina kun käynnistän pelin, se soittaa satunnaista musiikkia päämusiikin soidessa. En tiedä onko vika, mutta se pitää korjata. Se on ärsyttävää. Ja minulla ei myöskään ollut koskaan ongelmia tämän pelin kanssa ennen tätä uutta päivitystä. Alkoi olla todella myöhäistä. Puhelimeni ei ole koskaan tehnyt tätä ennen. Tiedä onko se päivitys vai ei, mutta korjaa tämä! En pelaa tätä vielä!
Yks tähti pois koska liikaa mainoksii mut ne jotka sanoo ettei pääse pelii hankkikaa parempi netti ta puhelin iha vitun hyvä
AIVAN MAHTAVA! Tulkaa peleille xxxrepexxx
paras peli koskaan!!! sain yli 2000 cashia ilman caseja
Oli hyvä peli mutta gravity poistettiin lisätä gravity mabbi takas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hei tää on kopio pixel gun 3d stä
kaupassa on virhe vaatteiden kanssa, et voi ostaa uusia vaatteita. Siinä lukee "sisäinen virhe". korjaa tämä ongelma.
Todella hyvä minäpidän.Mutta lisäkää granaatit
Block Strike Aksiyon mnqz
Block Strike Hərəkət vtu
Tämä peli on bugi, en voi liittyä tähän peliin ;(
Pidän pelistä todella vuodesta 2016 lähtien, kun pelasin tätä peliä ensimmäistä kertaa. Olin niin innoissani muutaman viime vuoden jälkeen, että tässä pelissä on mainoksia ja sen kaltaista potkupeliä, mutta kun liityin palvelimelle, miksi minua aina potkitaan? Onko se minun yhteyteni.. ofc ia minun wifi, mutta minun wifi hyvä se silti potkaisee minut ulos palvelimelta vai olenko aimboting tai hakkerointi en ole hakkerointi tai aimboting. Arvostan peliä todella hyvin, koska viimeiset 4 vuotta liityin tähän peliin, se tekee minusta hauskaa ja nautinnollista